Strony

sobota, 23 sierpnia 2008

#122 Juz profesjonalniej zrobiony drugi film



Downtown Chicago July 6th 2008 by martiger.com from martiger on Vimeo.

To juz pare godzin pozniej dzis zrobiony drugi film z wycieczki do downtown Chicago. Juz chyba lepszy i wyrazniejszy.
Oczywiscie film mozna wlaczyc na caly ekran i ma muzyke przez caly film, wiec glosniki ON :)
_____________________________________________________________________________________
pod postem znajduja sie gwiazki oceny, im wiecej gwiazdek wskazesz tym wyzsza ocena ( klikniesz pierwsza gwiazdke ocena najnizsza, kliniesz ostatnia, zaznaczajac wszytkie ocena najwyzsza ) dzieki za glosy :)

2 komentarze:

Elzbieta pisze...

super!!! Ale Ty rozwijasz te swoja pasje. Az milo patrzec i jest co podziwiac. Naprawde bomba!

martiger pisze...

poczekaj az niedlugo nagram film 16:9 HD, plan mam juz ulozony co na nim bedzie, jak tylko pogoda dopisze przyszly weekend bede mial i wschod i zachod slonca i film ... a sama zobaczysz :P